Uzaklaşıyoruz…

Mamiyle gitgide daha da uzaklaşıyoruz çünkü fazla çalışıyo ve telefona bakmaya vakti olmuyo geriye kalan boş saatlerde de uyuyomuş ama bana kalırsa o da benim gibi hala kararsız ne de olsa birbirimizden çok uzağız ve haberimiz yok. E doğal olarak mesafelerin yarattığı uzaklık zaten varken bir de doğuştan sade ve uzak olan bi adamla konuşmaya çalışınca sonuç bu oluyo. Neyse yapcak bişi yok bende hiç uzatmadım akışına bıraktım. Yazdımı hiç sert konuşmuyorum normalde nasılsak öyleymişiz gibi canım cicim konuşuyoruz ama benim canım o kadar sıkılıyodu ki bu duruma bende takmamak için eskiye dön Gigi dedim kendime bir connected hesabı açtım miss gibi konuşuyorum istemediklerimi engelliyorum en azında sahtede olsa mutlu olduğumu düşünyorum. Diceksiniz ki şimdi sen Mamiyi aldatıyosun başta bende bunu düşündüm ama güzel bi sözümüz vardır. Onlar eğlenilcek adam Mami evlenilcek adam 😀 tabi bu işin espirisi Mami ve evlilik daha doğrusu herhangi biriyle bi evlilik hiç aklımın ucundan geçmedi. daha çok erken aşk için bile kendimi yormaya hazır hissetmiyorum…

Yorum bırakın